پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 38
نویسنده : تک سیستم

 

آموزش سئو برای مدیران سایت ها و شرکت ها بیشک مهمترین و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت است و برای فراگیری کامل آن باید تلاش ویژه ای کرد، شاید برای همین است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیاست.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است پس باید تمام تمرکز ما بر روی نکات سئو سایت برای گوگل باشد.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتی تا فوق حرفه ای و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است.

 


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,



دانستنی های درباره پیپ؟
نوشته شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
بازدید : 60
نویسنده : تک سیستم

مقدمه:
شايد از همان اولين باري که اولين پيپ در ميان لب هاي اولين پيپ کش قرار گرفته ، اين سوال مطرح شده است که چگونه مي توان اسموکي لذت بخش بدون گزش زبان و تجربه هاي ناخوشايند داشت .
شايد مهمترين دليلي که بسياري از پيپ کش هاي تازه کار بعد از چند بار سعي و تلاش ناموفق ، پيپ کشيدن را رها کرده اند ، حس ناخوشايند گزش زبان باشد و احتمالا به اين باور رسيده اند که طرفداران پيپ و توتون شايد افرادي خود آزار هستند که از حس ناخوشايند گزش زبان ، لذت مي برند .
اما بايد گفت که گزش زبان به هيچ وجه حس طبيعي و نرمال در فرآيند پيپ کشيدن نيست .
متاسفانه بعصي از افراد تازه وارد به دنياي پيپ به درستي آموزش نديده اند و با اطلاعات و دانش کافي قدم به اين دنيا نمي گذارند و همين غفلت و کوتاهي يکي از مهمترين دلايل کنار گذاشتن پيپ کشيدن توسط اينگونه افراد است حتي قبل از اينکه ديواره پيپ آنها لايه کربني به خود بگيرد .
پيپ کشيدن هنري برگرفته از مهارت هاي لازم براي اين کار است و بهره بردن از اين مهارت ممکن نخواهد بود جز با تمرين و تکرار و تبحر پيدا کردن در آنها و خوشبختانه اين کار از هر کسي بر مي آيد و امکان انجام آن براي تمام افراد مشتاق وجود دارد .


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,
:: برچسب‌ها: پیپ , خرید پیپ , پیپ اصل , توتون پیپ , پیپ ایرانی , خرید توتون پیپ ,



قیمت ماسک |نمدی| سه لایه | پزشکی
نوشته شده در دو شنبه 15 ارديبهشت 1399
بازدید : 71
نویسنده : تک سیستم

مشاوره ای در مورد استفاده از ماسک در اجتماعات و مناطقی که موارد COVID-19 را گزارش کرده اند

ماسک نمدی

چه موقع از ماسک استفاده کنید !؟ و چه زمانی و چگونه می توان از ماسک های پزشکی برای محافظت در برابر کروناویروس استفاده کرد ؟
قبل از قرار دادن ماسک نمدی یا هر نوع ماسک دیگر ، دستان خود را با دستمال حاوی الکل یا صابون و آب تمیز کنید


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ماسک , ماسک نمدی , ماسک پزشکی , ماسک سه لایه , تولید ماسک , توزیع ماسک , ماسک نمدی , ماسک سه لایه , ,



سایت های درج آگهی رایگان
نوشته شده در شنبه 6 ارديبهشت 1399
بازدید : 71
نویسنده : تک سیستم

تبلیغات در اینترنت  مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغات ،تبلیغات اینترنتی،سایت های تبلیغات اینترنتی،درج آگهی،درج آگهی رایگان ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد